Hoi hoi,
een trouwkaart voor een collega van mij.
Als basis het hart van Dutch Doobadoo.
dsp van Scrap and Me.
Een paperclip leuk gepimpt zodat de kaart dicht blijft.
En het hartje als label voor persoonlijke tekst.
Dit kaartje laat ik meedoen bij Crealadies, daar vragen ze om Alles is liefde.
Groetjes Elly
fb pagina:






wat een hele mooie hart kaart Elly...........gr karin
BeantwoordenVerwijderen