Hoi hoi,
een trouwkaart voor een collega van mij.
Als basis het hart van Dutch Doobadoo.
dsp van Scrap and Me.
Een paperclip leuk gepimpt zodat de kaart dicht blijft.
En het hartje als label voor persoonlijke tekst.
Dit kaartje laat ik meedoen bij Crealadies, daar vragen ze om Alles is liefde.
Groetjes Elly
fb pagina:






wat een hele mooie hart kaart Elly...........gr karin
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met het leuke hartpatroon en de leuke details
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Een superleuke kaart met dit leuke hartjes patroon,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Wat een mooie creatie, Elly
BeantwoordenVerwijderenPrachtige details heel mooi in hartvorm
Liefs Martha
Prachtige hart kaart voor hey bruidspaar Elly! Leuke sluiting met de paperclip, en het hartje voor de felicitatie! Fijne dag verder,
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Een hele mooie romantische kaart in een heel leuk model Elly. Gaaf die sluiting met de versierde paperclip. Mooi en functioneel.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Een heel gaaf model, prachtig gemaakt. Mooie kleurencombinatie en mooi papier heb je gekozen en het geheel is heel erg mooi opgemaakt. Fijn dat je de kaart linkt bij de Crealadies, dankjewel.
BeantwoordenVerwijderenEen heel lieve en mooie kaart en je vorige post ook even bewonderd. WAt een leuk idee en weer echt een Elly creatie. Mooi gemaakt. Groetjes, Marjolijn.
BeantwoordenVerwijderen